Co porabiają Koale w styczniu?
TYDZIEŃ I: ”Płynie czas”
-kształtowanie poczucia szacunku wobec ludzi starszych;
-poznanie tradycji związanych z mijającym rokiem;
-kształtowanie umiejętności wykonywania ćwiczeń gimnastycznych zgodnie z instrukcją;
-utrwalenie nazw pór roku;
– kształtowanie słuchu fonematycznego, czytanie globalne wyrazów;
-uwrażliwienie na sztukę w trakcie wykonywania zadań plastycznych;
-zapoznanie z literą „Z”;
-rozwijanie umiejętności liczenia w zakresie 7 w sytuacjach życiowych;
-operowanie pojęciami – nazwami miesięcy;
-kształtowanie poczucia upływającego czasu;
-utrwalenia nazw dni tygodnia;
– utrwalenie wiadomości i umiejętności dotyczących upływu czasu i sposobu jego pomiaru;
– utrwalanie wiadomości dotyczących następstw lat, pór roku, miesięcy, dni tygodnia, pór dnia.
TYDZIEŃ II: „Sport to zdrowie”
-operowanie nowymi pojęciami dotyczącymi dyscyplin sportowych;
-utrwalenie umiejętności łączenia w pary;
-czytanie globalne wyrazu nos, wprowadzenie głoski „N”;
-ćwiczenia grafomotoryczne- rozwijanie percepcji
wzrokowo-słuchowo-ruchowej;
-rozwijanie ogólnej sprawności fizycznej oraz
umiejętności zdrowej rywalizacji;
-kształtowanie właściwych postaw dotyczących bezpieczeństwa;
-ćwiczenia w rozwijaniu małej motoryki;
-poznawanie świata wieloma zmysłami;
-rozwijanie umiejętności liczenia w sytuacjach życiowych.
TYDZIEŃ III: „Młodsi i starsi”
-kształtowanie poczucia szacunku w stosunku do osób starszych;
-operowanie pojęciami: najpierw, potem, na początku, na koniec;
-czytanie globalne wyrazu but, ćwiczenia analizy i syntezy słuchowej wyrazów; wprowadzenie głoski „B”;
-kształtowanie pojęcia liczby;
-poznawanie zjawisk przyrodniczych (fizycznych), obserwowanie i omawianie ich;
-wyrażanie radości z możliwości robienia niespodzianek dla najbliższych;
-nabywanie umiejętności planowania pracy oraz przedstawiania jej efektów.
TYDZIEŃ IV: „Dbam o zdrowie”
-poznawanie symboli igrzysk olimpijskich;
-rozwijanie sprawności fizycznej w trakcie zabaw i ćwiczeń;
-kształtowanie pożądanych cech charakteru do uprawiania sportu;
-poznanie głoski „S”, czytanie globalne wyrazu ser;
-poznawanie procesu powstawania kazeiny (ścinanie białka, wytrącanie tłuszczu);
-poznawanie symboli na metkach ubrań;
-doskonalenie umiejętności klasyfikowania i definiowania;
-poszerzanie wiedzy o rodzajach sportowego obuwia i amortyzowaniu uderzeń poprzez stosowanie różnych materiałów;
-kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych i poznawanie zasad zdrowego stylu życia;
-rozumienie racjonalnego sposobu odżywiania się i zdrowego stylu życia;
-poznajemy cyfrę 6;
-rozwijanie umiejętności rozróżniania zdrowych i niezdrowych produktów żywnościowych.
Wyrażenie zgody
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem komentarza przez formularz zostawienia komentarza. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia komentarza. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawienia, żądania zaprzestania ich przetwarzania.
Administratorem danych osobowych jest Anna Mroczkowska, tel.: (22) 510 36 20 wew. 212, e-mail: inspektor@dbfo.waw.pl. Dane wpisane w formularzu komentarzowym będą przetwarzane w celu przetworzenia komentarza z polityką prywatności.